دویست و هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن امروز 8/8 برگزار شد

دویست و هشتمین جلسه هیات مدیره انجمن، امروز هشتم آبان ماه 1402 به صورت مجازی از ساعت 15 تا 17:30 برگزار شد. در این جلسه با بررسی موضوعات مختلف، موارد زیر به تصویب هیات مدیره انجمن رسید:
مقرر شد با توجه به مشکلات ایجاد شده در عرضه مواد پتروشیمی در بورس کالا و معضلات عدیده در تخصیص ارز، نامه ای با این موضوعات برای دکتر برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن، تجارت ارسال گردد. از سوی دیگر جهت جلوگیری از واردات محصولاتی که درشرکت های دانش بنیان صنعت مستربچ و کامپاند تولید می شود، مقرر شد طی نامه ای به آقای موسوی معاون وزیر صمت، کدهای تعرفه مستربچ و کامپاند دانش بنیان ارسال گردد.
با توجه به دریافت نامه ریاست کمیسیون آموزش، آقای سالارزاده و ارائه لیست دوره های آموزشی، مقرر شد آقای سلاحی، همراه با آقایان علیخانی و احمدی لیست دوره ها را بازنگری و مطابق نیازها تنظیم مجدد نمایند. در همین راستا مقرر شد، دوره های آموزشی انجمن علمی پلیمر در ادامه سال بررسی گردد تا امکان برگزاری مشترک دوره ها مورد ارزیابی قرار گیرد.
در بخش اصلی جلسه امروز، کلیات آیین نامه اجرایی هیات مدیره و دبیرخانه انجمن به تصویب رسید. ضمن اینکه در ادامه کمیته ای سه نفره، با حضور آقایان کوشکی، موید و احمدی، مامور تعیین زمان و مکان هشتیمن کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاند شدند. ضمن این که مقرر شد پوستر، شعار و پکیج اسپانسری کنفرانس تا انتهای هفته تهیه شود.
در پایان مصوب شد هیات مدیره انجمن با تمام امکانات از پاویون انجمن در نمایشگاه Plast Eurasia Istanbul 2023 حمایت نماید.
208 امین نشست هیات مدیره در ساعت 17:30 با 9 مصوبه به پایان رسید.

WhatsApp
Telegram
Email
Print