نمایشگاه اوراسیاپلاست استانبول2021

ششمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری در روزهای شنبه و یکشنبه 25 و 26 دی ماه 1400 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران با هدف ارائه توانمندی های اعضای انجمن در سی امین نمایشگاه پلاستیک کشور ترکیه با عنوان “اوراسیاپلاست2021” شرکت نمود.  در غرفه انجمن محصولات تولیدی اعضای انجمن و لیست شرکت های عضو در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفت. در این رویداد که پس از واکسیناسیون گسترده در ایران و ترکیه، نخستین نمایشگاه حضوری به شمار می رفت جمع کثیری از فعالان صنعت پلیمر ایران به ویژه تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند حضوری پررنگ داشتند. 
علاوه بر شرکت های دانش بنیان که در پاویون دانش بنیان ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی مشارکت داشتند، تعدادی از شرکت ها به صورت مستقل غرفه های خود را برای ملاقات مستقیم با خریداران و فعالان صنعت پلاستیک ترکیه برپا ساختند. تعدادی از واحدهای پتروشیمی ایران نیز در سالن 5 با غرفه آرایی های زیبا خدمات متنوع خود را در اختیار بازدیدکندگان قرار دادند. 

با توجه به بازدیدکنندگان پرشمار صنعت مستربچ و کامپاند ایران در نمایشگاه، غرفه انجمن محلی برای بازدید همکاران و گفت و گوهای تجاری آنان بود. 
امیدواریم در سال آتی به صورت منسجم بتوانیم پاویون صنعت مستربچ و کامپاند ایران را در این رویداد بزرگ منطقه ای برپا سازیم. 

WhatsApp
Telegram
Email
Print