آذرخش صنعت پویاپارس، اسپانسر طلایی کنفرانس

آذرخش صنعت پویاپارس، به عنوان اسپانسر طلایی هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین اللمللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری معرفی شد.
شرکت Nanjing KY  به نمایندگی نکو پلیمر (گروه آذرخش صنعت ASP) نامی آشنا در صنعت پلاستیک ایران است و ماشین آلات ساخت آن نزدیک 20 سال در ایران مشغول به کار هستند.. این شرکت اولین ماشین سازی است که اقدام به ساخت خطوط اکستروژن دو پیچ همسوگرد در کشور پهناور چین نمود و تا کنون بیش از 8000 خط کامپاندر به جهان پلیمر عرضه کرده است. شرکت KY در بیش از 80 کشور از جمله آلمان، ایتالیا، آمریکا، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، برزیل و ایران، خطوط کامپاندر متعددی را ارائه نموده و در طول بیش از سه دهه فعالیت، تمرکز و توان خود را تنها در ساخت خطوط کامپاندر به کار گرفته و تعداد زیادی طرح صنعتی را در سطح بین المللی به ثبت رسانده و تنها شرکت چینی است که سالها با Coperion آلمان مشارکت داشته است. این شرکت مفتخر است که تکنولوژی ساخت خطوط کامپاندر را تا گشتاور ویژه حداکثر 16.5 توسعه داده و با گیربکس های سفارشی خود به شرکت هنشل، کارامد ترین خطوط کامپاندر را ارائه می دهد.
–    خطوط تولید انواع کامپاند LFT, HFFR, XLPE, TPE, TPV, PA+GF, TPU, Black HDPE, MAH graft و غیره
– خطوط تولید انواع آلیاژهای پلیمری و انواع مستربچ رنگی، افزودنی و فیلر مستربچ (نسل جدید خطوط تولید مستربچ فیلر تا 90 درصد)
بخش خدمات فنی گروه آذرخش صنعت، در دوران قرنطینه کرونا و دشواری سفرهای بین المللی بخصوص برای کارشناسان چینی، خدمات جدیدی را آغاز نموده که شامل نصب، راه اندازی، فرمولاسیون، دانش فنی و آموزش می باشد و در سطح ایران و کشورهای اطراف، فارغ از برند ماشین آلات، پروژه های متعددی را اجرا نموده و هم اکنون نیز در دست اجرا دارد.
WhatsApp
Telegram
Email
Print