هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که در روزهای 18 تا 21 شهریورماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، غرفه داران خود را شناخت.

ایران پلاست هجدهم غرفه داران خود را شناخت

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در روزهای 18 تا 21 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

همچون دوره هفدهم ایران پلاست، در این دوره نیز سالن های 5، 6 و 7 سالن های صنعت مستربچ و کامپاند نام گرفت و جانمایی شرکت های تولیدکننده مستربچ و آمیزه های پلیمری و مواد اولیه تولید این محصولات ، با همکاری انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران انجام گرفت.

با وجود توسعه و رشد شدید صنعت مستربچ و کامپاند، اختصاص تنها 3 سالن به این صنعت امکان بهره مندی تمامی فعالان این حوزه را فراهم نمیسازد. متولیان برگزاری این نمایشگاه باید با نگاهی جامع به این رویداد و استفاده از الگوهای بین المللی همچون نمایشگاه پلاستیک آلمان، نمایشگاه پلاستیک چین و حتی نمایشگاه پلاستیک ترکیه، قدم های جدی در راه بین المللی سازی این رویداد بردارند. تمامی نمایشگاه های پلاستیک در دنیا به تولیدکنندگان مواد اولیه و تولیدکنندگان ماشین آلات اختصاص دارد. تولیدکنندگان محصولات نهایی هر یک با داشتن نمایشگاه های تخصصی همچون نمایشگاه صنعت ساختمان، نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی، نمایشگاه در و پنجره، نمایشگاه نساجی، نمایشگاه قطعات خودرو، نمایشگاه چاپ و بسته بندی، نمایشگاه آب و فاضلاب، نمایشگاه ظروف آشپزخانه و بسیاری نمایشگاه های تخصصی دیگر، دلیلی برای حضور مجدد در این نمایشگاه ندارند. با توجه به کهولت سن محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران، طی 40 سال گذشته بسیاری از سالن ها از مدار بهره برداری خارج شده اند، حال آنکه صنایع پلاستیک در ایران همگام با رشد پتروشیمی توسعه ای شگرف را تجربه کرده است.

ضروری ست شورای سیاست گذاری نمایشگاه و متولیان صنعت نمایشگاهی و پتروشیمی در کشور، چاره ای برای تقاضای سنگین موجود در این رویداد بیابند. راه حلی که بالاتر بدان اشاره شد، در اغلب کشورهای بزرگ دنیا آزمایش شده است و پاسخی درخور و شایسته یافته است.

برنامه های متنوع انجمن برای حضور در رویداد بزرگ صنعت پلاستیک ایران به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران در آرامش با همکاری شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا و مدیر سخت کوش و شایسته این شرکت، جانمایی ایران پلاست هجدهم را به نحو شایسته به پایان رسانید.

با حضور تمامی شرکت های فعال در نمایشگاه هجدهم، رونقی که شایسته این صنعت می باشد، بار دیگر در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

جانمایی اولیه ایران پلاست هجدهم در صفحه نخست سایت ایران پلاست در دسترس مخاطبان قراردارد.

WhatsApp
Telegram
Email
Print