پاویون صنعت دانش بنیان مستربچ و کامپاند ایران در سی و سومین نمایشگاه بین المللی پلاستیک ترکیه در شهر استانبول با حضور 15 شرکت عضو انجمن برپا خواهد شد.

پاویون انجمن در نمایشگاه پلاستیک ترکیه

سی و سومین نمایشگاه پلاستیک ترکیه Plast Eurasia Istanbul 2024 در روزهای 4 تا 7 دسامبر برابر با 14 تا 17 آذرماه 1403 در مرکز نمایشگاهی تویاپ شهر استانبول برگزار خواهد شد.

پاویون انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران با حضور 15 شرکت میزبان بازدیدکنندگان و خریداران بین المللی این رویداد خواهد بود.

برای حضور با شکوه و موثر اعضای انجمن در این رویداد بین المللی برنامه ریزی های گسترده ای در حال انجام است. روز یکشنبه 29 مهرماه 1403 طی نشستی در خانه مستربچ و کامپاند ایران، حاضران در پایون انجمن گرد هم آمدند تا پیشنهادات  و برنامه های خود را به اشتراک گذاشته و تصمیم گیری های نهایی در مورد غرفه سازی و تبلیغات را به انجام رسانند.

مهدی جهانی، نماینده شرکت تویاپ در این نشست از سیاست های شرکت برگزارکننده و محدودیت های موجود برای شرکت های ایرانی سخن گفت  و خاطرنشان کرد پس از حضور چندساله انجمن در قالب پاویون صنعت مستربچ و کامپاند، اکنون جایگاهی خدشه ناپذیر برای اعضای این انجمن در نمایشگاه حاصل شده است . وی پیش بینی کرد این حضور مستمر موجب توسعه صادرات صنعت مستربچ و کامپاند در کشور ترکیه خواهد شد.

با حضور مدیر یکی از شرکت های غرفه سازی به عنوان یکی از گزینه های ساخت پاویون انجمن، نظرات و پیشنهادات اعضای انجمن به بحث گذاشته شد و مقرر شد طراحی پاویون بر مبنای پیشنهادات اعضای انجمن در اختیار آنان قرار گیرد.

در پایان این نشست مقرر شد غرفه انجمن وظیفه معرفی پاویون صنعت مستربچ و کامپاند را عهده دار باشد.

شرکت های حاضر در پاویون انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران عبارتند از:
– آروین صنعت سرمد
– آریا پلیمر پیشگام
– بهسا پلیمر
– پارسا پلیمر شریف
– پتروآرمان پلیمر پارس
– پلاست نیک ساری
– رایکاپلاست مهرگان
– سام پلیمر بنیان
– سپنتا پیشه پاسارگاد
– کارینا پلیمر پیشرو
– کاسپین لوله طبرستان
– کیمیا پلیمر آپادانا
– کیمیاران
– گهر گرانول کویر
– ویرا بسپار برتر شرق

با آرزوی توفیق برای تمامی شرکت های ایرانی حاضر در سی و سومین نمایشگاه پلاستیک کشور ترکیه

 

WhatsApp
Telegram
Email
Print