نشست تشریح و تبیین مفاد شیوه نامه تعیین ماهیت مستربچ و کامپاند از مواد خام پلیمری برگزار شد.

استقبال فعالان صنعت مستربچ و کامپاند از نشست تبیین و تشریح مفاد شیوه نامه

جلسه تشریح و تبیین مفاد شیوه نامه تعیین ماهیت و شناسایی مستربچ و کامپاند (آمیزه) از مواد خام پلیمری تولید پتروشیمی های داخلی با استقبال غیرمنتظره و تکمیل ظرفیت سالن ۵۰ نفره اتاق بازرگانی و افزودن ۵۰ صندلی اضافه ، امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن کنفرانس ساختمان جدید اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
در این نشست آقایان دکتر کوشکی، دکتر احمدی و دکتر علیخانی از اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران به همراه مهندس علی بزرگی و مهندس خادمی از انجمن آزمایشگاه های همکار آزمون و واسنجی ایران پاسخگوی سوالات و دغدغه های تولیدکنندگان و فعالان صنعت مستربچ و کامپاند ایران بودند.
پس از طرح سوالات از سوی حاضران، آقایان دکتر کوشکی، دکتر احمدی و مهندس بزرگی شرایطی که موجب شد پس از چندین سال تحقیق و بررسی، شیوه نامه تعیین ماهیت مستربچ و کامپاند از مواد خام پلیمری به گمرک جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد گردد را تشریح نموده و مواردی را که از سوی حاضران مطرح شد، جهت فهم موارد شیوه نامه به دقت پاسخ گفتند.
از سوی دیگر مقرر شد موارد مطرح شده در این جلسه، در کمیسیون فنی انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز به اصلاح در شیوه نامه با تایید تمامی ذی نفعان به گمرک اعلام گردد.
در انتهای جلسه آقای امید کوشکی ، رییس هیات مدیره انجمن ضمن تشکر از حضور فعالان صنعت مستربچ و کامپاند، از آنان خواست تا در ارتباط مستمر با دبیرخانه انجمن، همراه و همیار انجمن برای رفع مشکلات و معضلات صنعت مستربچ و کامپاند باشند.
شایان ذکر است بیش از نیمی از حاضران در جلسه، شرکت های غیر عضو و حتی شرکت های بازرگانی فعال در صنعت مستربچ و کامپاند بودند. کثرت علاقمندان به موضوع جلسه موجب شد صندلی های  یک سالن دیگر اتاق بازرگانی ایران، به طور کامل به این سالن منتقل گردد.
مشروح جلسه در قالب فایل ویدیویی به زودی در شبکه های اجتماعی انجمن منتشر خواهد شد.
WhatsApp
Telegram
Email
Print