دویست و بیست و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ به صورت مجازی برگزار شد

زمان و مکان نهمین کنفرانس مستربچ و کامپاندهای پلیمری مشخص شد

دویست و بیست و پنجمین جلسه هیات مدیره انجمن امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ به صورت مجازی برگزار شد

در این جلسه گزارشی از نشست تشریح و تبیین مفاد شیوه نامه توسط رییس هیات مدیره انجمن، امید کوشکی ارائه شد. در ادامه بحث در مورد شیوه نامه تعیین ماهیت، موارد مطرح شده جهت اصلاح بررسی و مقرر شد با همکاری انجمن آزمایشگاه های همکار آزمون، به گمرک اعلام گردد. با حضور آقای مهندس پورقاضی، مشکلات برخی شرکت ها در تعزیرات و گمرک مورد بحث قرار گرفت و راهکارهای ممکن برای کمک به این شرکت‌ها ارائه شد.
در بخش بعدی دویست و بیست و پنجمین جلسه هیات مدیره، تاسیس یک واحد آموزشی، پژوهشی و فناور با سخنان دکتر احمدی در مورد امکانات موجود در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی مطرح و مقرر شد بررسی تکمیلی انجام گرفته و در قالب پروپوزال به هیات مدیره ارائه گردد.
چگونگی برگزاری نهمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری بخش دیگری از جلسه هیات مدیره انجمن بود. دبیر کنفرانس نهم، محمد مهدی خراسانی ضمن ارائه بررسی های انجام گرفته در مورد زمان و مکان برگزاری کنفرانس ، روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ و هتل المپیک تهران را پیشنهاد نمود که به تصویب هیات مدیره انجمن رسید.
در مورد تشکیل کمیته سیاست گذاری، کمیته اجرایی و کمیته علمی کنفرانس بحث شد و ساختار کلی کمیته ها به تصویب هیات مدیره انجمن رسید.
در بخش پایانی جلسه، یاسر پناهی پیشنهاد خود را جهت استفاده انجمن از یک مشاور حقوقی ارائه نمود و مقرر شد پیشنهاد ایشان در اسرع وقت در قالب پروپوزال در اختیار هیات مدیره انجمن قرار گیرد.

WhatsApp
Telegram
Email
Print