ضیافت شام هیات مدیره ادوار انجمن

دوشنبه 9 مرداد 1402، پس از جلسه دویست و دوم هیات مدیره، رستوران نایب در خیابان عضدی، آماده میزبانی از اعضای هیات مدیره ادوار انجمن بود.

در شب گرمِ تابستانی روز دوشنبه 9 مرداد ماه 1402 اعضای هیات مدیره ادوار انجمن گردهم آمدند تا دیدار تازه کنند و از روزهای نخست تشکیل انجمن، خاطراتی شیرین بگویند.

روبن گنجی، اسماعیل ملکوتی خواه، ابراهیم ملکوتی خواه، مصطفی طالقانی، کاظم ظهیری، علی احمدی، مهدی پورقاضی، شادمهر گودرزی، بابک شایسته، سعید محمدی یگانه، عباس موید، امید کوشکی، سعید زکایی، اتابک سلاحی، شروین احمدی، علی علیخانی، نجمه میررضایی، سیبویه ظهیری و سید علیرضا دیباج در این ضیافت شام حضور یافتند و لحظاتی پرنشاط و مفرح را در کنار هم سپری نمودند.

جمعی که نماد و تاریخ صنعت مستربچ و کامپاند به شمار می آیند و در کنار هم قادر هستند بر تمامی مشکلات و چالش های صنعت فائق آیند. حضور تمامی اعضای چهار دوره هیات مدیره انجمن جز آقایان محسن هنریان، نریمان صادقی و فرهاد بهشتی که به دلیل سفر امکان حضور نیافتند، نشانه ای از همدلی و همراهی بزرگان این صنعت است. چنین است که در ده سال فعالیت، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران توانسته جایگاهی ممتاز در زنجیره صنعت پتروشیمی کشور به دست آورد و با قدرت به سوی توسعه و تعالی گام بر می دارد.

برآنیم تا جلسات هیات مدیره ادوار انجمن را برای همفکری در تمامی امور به طور منظم برنامه ریزی نماییم تا به طریق اولی از دانش و تجربه بزرگان صنعت در پیشبرد اهداف متعالی انجمن بهره مند گردیم.

 

WhatsApp
Telegram
Email
Print