معرفی ششمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری

ششمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری در روزهای 25 و 26 دی ماه 1400 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. ششمین کنفرانس همانند دوره های گذشته به دلیل استقبال گسترده دانشگاه ها، واحدهای فعال تحقیق و توسعه و شرکت های بین المللی در دو سالن و در دو روز برگزار خواهد شد.

ششمین کنفرانس بین المللی مستربچ و کامپاندهای پلیمری در روزهای 25 و 26 دی ماه 1400 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. ششمین کنفرانس همانند دوره های گذشته به دلیل استقبال گسترده دانشگاه ها، واحدهای فعال تحقیق و توسعه و شرکت های بین المللی در دو سالن و در دو روز برگزار خواهد شد. از این رو علاقمندان جهت بهره برداری کامل از مقالات،سخنرانی ها و پنل های جذاب پرسش و پاسخ، لازم است با برنامه ریزی دقیق آماده حضور در این دوره کنفرانس باشند. در این دوره کنفرانس، شاهد حضور جمعی از مسوولین وزارت خانه های نفت و صمت (صنعت، معدن، تجارت)، مجلس شورای اسلامی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تهران، اتاق تعاون ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، بانک تجارت، صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، صندوق حمایت از تحقیقات  و توسعه صنایع پیشرفته، اساتید برجسته دانشگاهی از دانشگاه های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی و پژوهشگاه رنگ در قالب سخنرانی و ارائه مقالات علمی و همچنین پانل های پرسش و پاسخ خواهیم بود.
علاوه بر سخنرانان کلیدی و ارائه مقالات علمی، سخنرانانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، اتریش، انگلستان، ژاپن، چین و ترکیه آخرین دست آوردهای شرکت های مطبوع خود را در کنفرانس ارائه خواهند کرد.

محورهای کنفرانس:
 چشم انداز و چالش های اصلی در بازار منطقه ای و جهانی پس از کرونا

 جدیدترین محصولات ، مواد افزودنی ، فن آوری و تجهیزات

 ترندهای آینده جهانی بازار کامپاندهای پلیمری

 فرصت ها و چالش های پیش رو در صادرات کامپاندهای پلیمری

 فرصت های همکاری بین صنایع بالادستی و تکمیلی

 استانداردسازی و اصول راستی آزمایی محصولات

 بازیافت و محیط سبز

 

علاوه بر این تا امروز، 14 شرکت حمایت خود را از کنفرانس قطعی نموده اند که عبارتند از:

حامی سطح پلاتین:
نکوساز پلیمر صنعت آریا

حامی سطح طلایی:
رنگدانه سیرجان


بسپار شیمی سپیدان


ستارکالا


کالاکار


آریاشیمی پوشش


نانوپویش کیمیا


بازرگانی رنگچی شیمی


بسپار گستر آریا

فراپلیمر شریف

کیمیاران


گرانول معصوم 


همپار 


گرانول مروارید یزد

 

 

 

WhatsApp
Telegram
Email
Print