حضور یکپارچه صنعت مستربچ و کامپاند ایران در سالن های 5و6و7

از سالن های تحت پوشش انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی مستربچ و کامپاند ایران بازدید فرمایید.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در روزهای 26 تا 29 شهریورماه 1402، با شکل گیری یک تعامل مثبت میان سازمان توسعه تجارت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تشکل های مطرح در زنجیره صنعت پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار می گردد.
شورای سیاست گذاری ایران پلاست در این دوره با مدیریت فرید دوستی، مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و 4 تشکل شامل انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران، انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان ماشین آلات و تجهیزات پلیمری، انجمن صنایع پلیمر و انجمن واردکنندگان ماشین آلات و تجهیزات پلیمری، توانست بزرگان صنعت پلیمر و پلاستیک کشور را گرد هم آورد و با یک همگرایی بی بدیل، تمامی عوامل و عناصر لازم برای برگزاری یک رویداد ماندگار را گرد هم آورد.

طی جلسات شورای سیاست گذاری بنا بر گروه بندی کالایی و همچنین مطالبه به حق اعضای انجمن جهت حضور در سالن های مناسب تر، مقرر شد در این دوره نمایشگاه واحدهای پتروشیمی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سالن 8/9 حضور داشته و در ادامه زنجیره صنعت پلیمر و پتروشیمی، سالن های 5و6 و 7 در اختیار اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران قرار گرفت.

اگر چه با وجود تمرکز و یکپارچگی حضور اعضای انجمن در این سه سالن، همچنان برخی از اعضای انجمن در سالن های 31B و 27 و 38B و 38 و 35 و 44A و 44B مستقر هستند. و ضروری ست سیاست برگزارکنندگان و شورای سیاست گذاری نمایشگاه در سال های آتی بر حضور قوی بخش های مواد اولیه و ماشین آلات متمرکز گردد و از حضور صنایع تکمیلی به واسطه آنکه نمایشگاه های متعدد تخصصی برای آنان در طول سال تدارک دیده شده است، جلوگیری گردد.

با این حال اعضای انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند ایران با غرفه آرایی های بی نظیر، سالن های 5و6 و 7 را به سالن هایی در کلاس نمایشگاه های بزرگ دنیا بدل ساخته اند. به تمامی اهالی صنعت پلیمر، کارشناسان، متخصصان، تولیدکنندگان، دانشجویان و تمامی دست درکاران توصیه می کنیم، از سالن های انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران بازدید نمایند.

آخرین دست آوردها و توانمندی های این صنعت در سالن های 5و6 و 7 در معرض بازدید تمامی علاقمندان قرار خواهد گرفت.

WhatsApp
Telegram
Email
Print