کارگاه چگونگی بهره مندی از حمایت های قانون جهش تولید دانش بنیان

انجمن تولیدکنندگان‌مستربچ و کامپاند با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور و وزارت صمت برگزار کرد: کارگاه دو روزه چگونگی بهره مندی از حمایت های قانون جهش تولید دانش بنیان:

24 و 25 اردیبهشت ماه 1402 صندوق نوآوری و شکوفایی میزبان شرکت های دانش بنیان عضو انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران بود تا حمایت های قانون جهش تولید دانش بنیان تبیین و تشریح گردد.

«آشنایی با چگونگی بهره مندی از حمایت های قانون جهش تولید دانش بنیان»

تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان با گستره وسیعی از حمایت‌های متنوع از فعالیت‌های تحقیق و توسعه و نوآورانه، فرصت بزرگی برای تحول در اقتصاد دانش‌بنیان کشور فراهم ساخته است. به همین جهت مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برای اولین بار سلسله دوره‌هایی را جهت آشنایی شرکت ها و فعالین اقتصادی و صنعتی با نحوه بهره مندی از فرصت ها و حمایت ها به ویژه حمایت اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و اعتبارات مالیاتی سرمایه گذاری تدارک دیده است.
مزیت‌های دوره:

✅فرصتی مناسب برای آشنایی فعالین بازار و شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه شرکت های تولید کننده محصولات پلیمری با قوانین و مقررات حمایتی طراحی شده در قانون جهش دانش بنیان و بهره مندی موثر از آن ها
✅آشنایی با فرایند استفاده از حمایت اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و اعتبار مالیاتی سرمایه

 

در این دوره 15 شرکت به صورت حضوری و 35 شرکت به صورت مجازی از مباحث مطرح شده در این کارگاه بهره مند شدند.

WhatsApp
Telegram
Email
Print